Dan prvi
Sarajevo je divan grad za šetanje. Naročito od Vječne vatre
do Marindvora. Najljepše je kad šetaju porodice. I nose balone i transparente.
Šetaju s njima i bravari i nose svoj transparent na kojem se spominju ključ i
barava. Sve su to tradicionalne porodice. I ta bravarska je
tradicionalna. Otac, majka, djeca. To je tradicija, jel'.
Kroz svoj rad u školi upoznala sam mnoge tredicionalne
porodice –otac, majka, djeca, jel'.
I onda neki očevi tradicionalno tuku ženu i djecu. Ili žena
tuče njega i djecu. Onda taj otac nađe ljubavnicu ili majka ljubavnika pa se
razvedu. I onda tradicionalno ne plaćaju alimentaciju i prepucavaju se preko
djece. Sve tradicionalno.
Ili ništa od toga, ali tradicionalni roditelji zaborave doći
po dijete u školu ili kasne svakodnevno. Ili lemaju djecu zbog jedinica (a
uskoro će i nastavnike). Sve
tradicionalno.
Al' šetnja je šetnja, zdrava navika, tradicionalna. Naročito
od Vječne vatre do Marindvora.
Čovjek se uči dok je živ pa i ja saznadoh da moja porodica
nije tradicionalna jer moj sin nema oca. I eto, sad on nema djece. Vidiš ti to!
Ko nam je kriv kad nismo tradicionalni? Da je bogdo društvo „konsultovalo sve građane i putem referenduma ili drugih građanskih metoda
uprattitilo volju većine“ kad sam ja
odlučila roditi dijete bez braka a moje dijete odlučilo da neće imati djece –
možda bi sve bilo drugačije i možda bi i mi stekli pravo da šetamo od Vječne
vatre do Marindvora...
Džaba što smo odgojeni s visokim moralnim standardima, džaba
što smo pozavršavali škole, našli posao bez štele i pošteno zarađujemo svoj
kruh svagdanji. Nismo tradicionalni i
nemamo pravo šetati od Vječne vatre do Marindvora. A nismo, eto, ni bravari.
Nemamo ni male djece da ih zloupotrebljavamo u toj šetnji pokazujući kamerama
novinara njihova maloljetna lica. Jel tradicionalno ne poštovati zakon o
zaštiti maloljetnika?
Sindikat osnovnog obrazovanja štiti tradicionalnu porodicu.
Znači samohrane majke i očeve ne štiti. Što će njima zaštita sindikata u vidu
kolektivnog ugovora, toplog obroka, regresa... Ko im je kriv što nisu
tradicionalni!
Dan drugi
Ne šetam ni danas. Sjedim u kafani s mojom netradicionalnom
porodicom i pjevušim onu staru narodnu „ neka ljubi ko god koga hoće...“ jer
I znam da će jednom i kod nas ovakva šetnja postati TRADICIONALNA!
Nadam se da će već iduće godine biti organizirana da se proslavi obljetnica sticanja svih
ljudskih prava!
P.S. Ako niste znali riječi porodica i obitelj nisu sinonimi
ili „strani izrazi“ u našem jeziku! Porodica potječe od „poroditi“ a obitelj od „obitavati“.
Dakle, možemo biti „osnovna ljudska ćelija društva“ i ako nismo u krvnom srodstvu!
2 komentari
Divan naslov i cio tekst. Ni rijec, ni zarez vise od onog sto treba da bi poenta imala svoju pravu punocu. Toooooooo!
OdgovoriIzbrišiMoje iskustvo sa "setnjama" u masi koja to cini sa nekom idejom ili porukom, hoda sa namjerom bilo koje vrste- vrlo je negativno. Klonem se svake setnje, sem one opustene, rekreativne, skoro besmislene, a tako korisne setnje. I narocito od "vjecne vatre" do Marindvora, a vrlo rado i Vilsonovim. U jednoj, od svog postanja visetradicionalnoj sredini kakvo je SA, tesko je reci sta je tradicija i koja??? U tom smislu su mi i pareade prilicno nesimpaticne, kakve god: " Sta mi se tu paradiras", zavrni rukave pa na posao…. Ljubav se ne mjeri i ne podlijeze konkurenciji. Ljubav ili ne, radi se o slobodi komunikacije, odnosa i opredijeljenja. Sloboda izbora, govora itd. Ako se to podrazumijeva, cemu Parada, pogotovu ako nekom bode oci. Sto se tice nasih malih i jos konzervativnih sredina, a kad bolje razmislim i sve druge su manje-vise takve u EU, sklona sam da vjerujem da Parade i nisu nas sasvim slobodan izbor ugledanja na svjetske originale iz LGBT populacije.
Draga moja, ja ti ne volim nikakve velike gomile ljudi na jednom mjestu a ne mislim ni da se išta na ulici postiže...
Izbriši